Marc van den Tweel is dit jaar de aanvoerder van De Dikke Blauwe 100, de ranglijst van filantropie-influentials die jaarlijks wordt samengesteld door journalistiek platform voor filantropie De Dikke Blauwe. Van den Tweel is sinds medio 2021 algemeen directeur bij sportkoepel NOC*NSF. Daarvoor was hij algemeen directeur bij Natuurmonumenten en het Ronald McDonald Kinderfonds en Directeur Marketing & Communicatie bij het Wereld Natuur Fonds. De bekendmaking van De Dikke Blauwe 100 wordt op 18 november gevierd met een verdiepend programma en inspirerende sprekers en gasten in de Koningin Máxima Zaal van het KIT, Royal Tropical Institute in Amsterdam.
Hoe zou het zijn als je jouw vraag aan iemand cadeau kan doen? Dat is misschien wel een hele goedkop...
Diversiteit staat sinds een aantal jaar hoog in de belangstelling. Ook Civil Power 2021 staat in het...
DDB expert Baukje Stam kondigt het 100ste goede doelen webinar aan. Daarin zal aandacht worden beste...
Ruim veertig jaar biedt de Kindertelefoon kinderen en jongeren van 8 tot 18 jaar een luisterend oor....
Nederlandse universiteitsfondsen zijn geneigd op eigen houtje te opereren. Bij het bepalen van hun s...
Meer decentraal bepalen waar het geld naartoe gaat en meer focussen op het delen van kennis en netwe...
Solliciteer tot 10 november 2021 naar de functie Senior Accountmanager, Marketing bij Natuurmonument...