Kunt u deze e-mail niet goed lezen? Klik dan hier.
 

Nieuwsbrief
NR: 21

04-07-19

 
 
DE DIKKE BLAUWE
door Kirsten Karmiggelt
in Civil Power
Nieuws
'De betrokkenheid van Wijers bij de samenleving is een groot voorbeeld voor veel top-dogs in Nederland.' 'De betrokkenheid van Wijers bij de samenleving is een groot voorbeeld voor veel top-dogs in Nederland.'

Civil Power op 14 november: ‘ Hier moet je echt bij zijn’

4 juli 2019

Op 14 november vindt de tweede editie plaats van Civil Power in het het Excelsior-voetbalstadion in Rotterdam. Journalist-dagvoorzitter Jeroen Smit ontvangt dan een aantal bijzondere gasten, onder wie commissaris Hans Wijers en Wim Pijbes, voormalig Hoofddirecteur Rijksmuseum, Visiting professor Cambridge University en tegenwoordig directeur filantropische Stichting Droom en Daad. Uitgebreid aandacht is er ook voor de nieuwe nummer één van de Dikke Blauwe 100: de ranglijst van de invloedrijksten in de Nederlandse filantropie. We spraken met Marc van den Tweel, voorzitter van de programmacommissie.


Lees verder >>>

 
 
 
NIEUWS

Doe mee aan het DDB Innovatie-onderzoek

Doe mee aan het DDB Innovatie-onderzoek

door Ellen Janssens | 4 juli 2019
Innovatie staat bij de Nederlandse goede doelen steeds hoger op de agenda. Daarom gaat De Dikke Blau...

Dit zijn de winnaars van de Cultuurmarketing Awards 2019
 
Dit zijn de winnaars van de Cultuurmarketing Awards 2019

1 juli 2019
Jan Peter Balkenende: 'We moeten niet praten over, maar met de kwetsbaren in onze samenleving.'
 
New Mobility Foundation en Zonnebloem slaan handen ineen voor betere mobiliteit 

1 juli 2019
Gestapeld financieren: de eerste resultaten
 
Gestapeld financieren: de eerste resultaten

2 juli 2019
Vijftigplussers worden graag betrokken bij hun favoriete goede doel.
 
Aantal vijftigplussers met testament stijgt licht

1 juli 2019
 
 
 
COLUMN

Grijs is een mooie kleur

Grijs is een mooie kleur

door Marc van den Tweel

DDB-huiscolumnist Marc van den Tweel leest in de nieuwste studie van het Sociaal en Cultureel Planbureau dat Nederlanders het in de basis erg met elkaar eens zijn. Hoogste tijd voor politiek en media om daar aandacht voor te hebben, in plaats van verschillen verder aan te jagen.

CFF

Less religious & impact: Same cause, different way? 

Less religious & impact: Same cause, different way? 

Claire van Teunenbroek bestudeert geefgedrag. Ze werkt als promovendus voor het Centrum van Filantro...

Geniet van de zomer, ook op je werk!

Vijf tips voor fondsenwervers om de zomer door te komen

Langzaamaan lopen de kantoren leeg. Collega’s op vakantie, je mailbox wordt leger, het lijkt wel of...

(Illustratie: Ralf Appelt)

Cocreatie: Maak gebruik van het potentieel aan kennis en creativiteit

Cocreatie van campagnes, nieuwe producten en proposities samen met bureaus is vrij gebruikelijk bij...

 
PROMOTIE
 
 
FEATURED

Met 'De Blauwe Belofte' wil De Dikke Blauwe minimaal €10 miljard extra te ontsluiten voor de samenleving.

De Blauwe Belofte: uit de dood herrezen?

De Dikke Blauwe lanceerde alweer drie jaar geleden een nationale campagne gericht op vermogenden in...

DDB Journaal gaat er deze zomer tussenuit

DDB Journaal gaat er deze zomer tussenuit

In verband met de zomervakantie verschijnt er vanaf volgende week donderdag geen DDB Journaal tot ei...

 
MEER DDB INFORMATIE

Contact DDB Klantenservice: klik hier.
Social Social Social Social

Word lid | DDB Magazine | DDB Duizend | Partner worden | Boeken | Colofon
 .
 


Raadpleeg ook onze andere nieuwsbrieven >