Om een donateur gerichte cultuur in de fondsenwerving te creëren is in 2017 de Toekomst van Fondsenwerving als beweging van fondsenwervers gestart. Eén van deze werkgroepen binnen de beweging is de werkgroep ‘Communicatie met particuliere donateurs via digitale kanalen’. Deze werkgroep heeft begin dit jaar een adviesrapport uitgebracht, dat centraal staat in het webinar De toekomst van online fondsenwerving van Nederland Filantropieland op 6 juni aanstaande.
In het webinar zullen Joyce Smeltink en Martijn Moens (samen met Marc Schoutens als moderator) dit adviesrapport presenteren en nader toelichten. Onderwerpen die aan bod komen zijn de tien principes om de donateur centraal te stellen in je online communicatie en het toepassen van het See-Do-Think-Care model van Google binnen online fondsenwerving. En natuurlijk wil je als fondsenwever weten of je zelf al op de goede weg bent. In het webinar worden praktische tips gegeven hoe je dit kunt meten.
Datum: 6 juni 2018
Tijd: 10.00 -11.00 uur
Sprekers: Joyce Smeltink en Martijn Moens
Moderator: Marc Schoutens (Kentaa)
Klik hier om je aan te melden.
Agenda