WE Fashion is uitgeroepen tot Sponsor van het Jaar tijdens de uitreiking van de SponsorRingen 2017 gisterenavond. Commercieel directeur Menno Geelen van Ajax werd verkozen tot Sponsorpersonality van het Jaar.
De SponsorRingen werden uitgereikt in de categorieën Entertainment & Events, Maatschappij, Kunst & Cultuur, Sport, Gesponsord en Smart Budget. Nieuw dit jaar is de categorie Langlopende Sponsorships om de effectiviteit van sponsoring op langere termijn nog beter aan te tonen. In deze categorie wonnen alle kandidaten goud.
Lang Lopende Sponsorships
Goud: ABN Amro en World Tennis Tournament
Goud: Delta Lloyd en watersport
Goud: ING en Rijksmuseum
Entertainment & Events
Goud: WE X Nina
Zilver: NK Tegenwindfietsen
Brons: Miele PowerWash op Lowlands 2017
Genomineerd: The Voice of Holland
Gesponsorde
Goud: Wereldtitel Dammen 2016
Zilver: Offshore Experience
Kunst & Cultuur
Goud: NS Tijd voor Lezen
Zilver: Look Like Marilyn
Brons: Partnership Audience Development
Maatschappij
Goud: McHappy Day
Zilver: Royal Philips - Pride 2017
Brons: Kraanwater in Nepal
Sport
Goud: Jumbo.com: snel besteld, snel thuisbezorgd
Zilver: Hardloopsupporter
Brons: Een nachtje slapen in het stadion van FC Groningen
Genomineerd: Rabo EuroHockey Championship 2017
Smart Budget
Goud: Wereldtitel Dammen 2016
Zilver: Schoolreisje van je leven naar Carré
Brons: Look Like Marilyn
Sponsor van het Jaar
We Fashion
Sponsorpersonality van het Jaar
Menno Geelen (Ajax)
De SponsorRing is de jaarlijkse prijs voor de beste sponsorcases in Nederland. De missie van de Stichting SponsorRingen is om door middel van het jaarlijks uitreiken van prijzen het vakgebied sponsoring in de breedte te promoten en professionaliteit in de branche te stimuleren.
(Bron: MarketingTribune)
Sponsoring