Organisatie: Hartstichting
Aantal uren: 32 uur
Locatie: Den Haag
Vervaldatum: 16 april
De Hartstichting heeft voor de komende jaren een stevige uitdaging geformuleerd om: risicofactoren voor hart- en vaatziekten en erfelijke aanleg eerder op te sporen, zo snel mogelijk te behandelen om schade door hart- en vaatziekten te beperken enzo effectief mogelijk te behandelen. De sleutel tot succes is hierbij: versnelling en betrokkenheid. We hebben ambitieuze doelen opgesteld om bij het grote publiek hart- en vaatziekten eerder op te sporen en schade te beperken. Het team Digital & Klantinteracties is het team binnen de Hartstichting dat zich bezig houdt met dagelijks off- en online contact met o.a. patiënten, naasten en geïnteresseerden in Hart- en vaatziekten.
De Infolijn binnen het team Digital & Klantinteracties geeft voorlichting en advies op maat via telefoon, e-mail en chat en is er voor iedereen die een vraag heeft over hart- en vaatziekten, risicofactoren, onderzoek, behandeling, gezonde leefstijl en reanimatie. Voor de uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een: Voorlichter Infolijn
Taken
Voor de uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een: Voorlichter Infolijn. Als Voorlichter Infolijn:
- ben je klant- en servicegericht en zet je je in om de behoefte van de vragensteller goed in kaart te brengen en hier (proactief) op in te spelen.
- beantwoord je via diverse kanalen vragen van publiek, patiënten, naasten en (zorg)professionals over hart- en vaatziekten en geef je adviezen over een gezonde leefstijl.
- houd je je kennis over hart- en vaatziekten actueel door het volgen van (medische/ maatschappelijke) ontwikkelingen, bijscholing en literatuur.
- ben je aanspreekpunt voor medisch inhoudelijke vragen van collega’s en adviseer je hen bij het schrijven van doelgroepgerichte teksten.
- werk je samen met je collega’s aan het organiseren en verbeteren van de informatievoorziening door de Infolijn en schrijf je teksten voor diverse kanalen, waaronder de website en social media.
- signaleer je trends en actualiteiten op basis van de vragen die gesteld worden en anticipeer je op deze signalen.
- voer je overige werkzaamheden uit die bijdragen aan de doelstellingen van de afdeling/organisatie.
Functie-eisen en profiel
- Als nieuwe collega heb je een HBO+ werk- en denkniveau en een (para)medische achtergrond.
- Kennis van hart- en vaatziekten is een grote pré.
- Daarnaast beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk) en heb je affiniteit met hart- en vaatpatiënten en (gezondheids)voorlichting.
- Je vindt het leuk om te schrijven voor diverse media en past je teksten hier moeiteloos op aan.
- Uiteraard ben je mensgericht en beschik je over een goed inlevingsvermogen.
- Je legt verbindingen, hebt een luisterend oor, werkt zorgvuldig en houdt van aanpakken.
Ons aanbod
- Een inspirerende werkomgeving bij de Hartstichting.
- Je krijgt een uitdagende en veelzijdige functie bij het team Digital & Klantinteracties waarin je nauw samenwerkt met je collega-voorlichters van de Infolijn.
- Je krijgt een aanstelling van in eerste instantie een jaar. Het salaris ligt tussen € 2.721,- en € 3.814,- bruto per maand bij een fulltime aanstelling (40 uur) en is afhankelijk van relevante werkervaring.
- Werkdagen: maandag, woensdag, donderdag, vrijdag
- Ingangsdatum: bij voorkeur zo spoedig mogelijk
Informeren en solliciteren
Algemene informatie over onze organisatie en activiteiten kun je vinden op de website. Voor meer informatie kun je op contact opnemen met Paul Top, teammanager a.i. Digital & Klantinteracties, telefoon 070 – 315 55 92 of solliciteer direct op de vacature via deze link. Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern uitgezet en bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten de voorkeur. Uiteraard roken wij niet bij de Hartstichting.
►Vacature ingevuld? Laat het ons weten via info@thefundraiser.nl, dan nemen we je nieuwe collega op in onze rubriek Movers.