Subsidieadviseur / fondsenwerver bij Pluryn

Subsidieadviseur / fondsenwerver bij Pluryn
Subsidieadviseur / fondsenwerver bij Pluryn
19 september 2018
Nieuws | | Vacatures

Functie: Subsidieadviseur / fondsenwerver
Organisatie: Pluryn
Aantal uren: 36 uur
Locatie: Nijmegen
Vervaldatum: 27 september
 

Waar doe jij het voor?

Het is jouw drijfveer om door middel van fondsenwerving/sponsering/subsidie-aanvragen mooie projecten en initiatieven binnen Pluryn-Intermetzo mogelijk te maken, onder omstandigheden waar dit financieel niet (geheel) mogelijk leek. Leidend hierbij is het maken van het positieve verschil voor de cliënt met als doel “sterker in de samenleving/meer regie & participatie”. Dit kan gaan om financiële middelen (fondsen, giften, subsidies), middelen in natura (schenkingen bedrijven, fondsen) of middelen in mankracht (ondersteuning door bedrijven/vrijwilligers/”maatjes”).

Wat ga je doen?

Je werkt binnen een grote, ondernemende en toonaangevende organisatie die activiteiten ontplooit voor mensen met complexe problematiek. Je bent in een klein hecht samenwerkend team (mede) verantwoordelijk voor het aanboren van 3e geldstromen (subsidies/ fondsen) voor Pluryn & Intermetzo. Vanuit deze context lever jij een zinvolle bijdrage aan (innovatieve) ontwikkelingen binnen de zorg. Binnen het service & kennisnetwerk 3e geldstromen richt je je primair op het verwerven van subsidies en het proces hieraan gekoppeld. Daarnaast ben je inhoudelijk sparringpartner voor projectleiders. Je adviseert en ondersteunt bij het voorbereiden en vastleggen van beleid in relatie tot het aanboren van 3e geldstromen en draagt zorg voor de verantwoording van de verkregen financiën (kwalitatieve versus kwantitatieve rapportages). Relatiebeheer is jou zeker niet vreemd.

Wat breng je mee?

  • Je hebt HBO/WO werk- en denkniveau en hebt werkervaring binnen een vergelijkbare functie bij voorkeur in een (grote) zorg- of overheidsorganisatie;
  • Je bent analytisch en beschikt over aantoonbare kennis/ervaring op het gebied van subsidieadvies alsmede het managen van projecten;
  • Je bent een goede schrijver en  in staat complexe (subsidie)regelingen om te zetten naar heldere en eenvoudige werkwijzen;
  • Je bent gewend om zelfstandig te werken; door jouw ervaring weet je waar jouw prioriteiten moeten liggen
  • Je bent energiek, enthousiast, gedreven en een echte teamspeler;
  • Je weet wat je wilt, je brengt je plannen overtuigend en creëert draagvlak in de organisatie;
  • Je bent mobiel (je hebt je rijbewijs en beschikt over eigen vervoer) en bent flexibel ingesteld.

Afdeling

De positionering van het service & kennisnetwerk 3e geldstromen  is midden in de organisatie, nabij de doelgroep en de samenleving. Je komt te werken in een klein, hecht team van 3 collega fondsenwervers. De standplaats is Nijmegen maar je zal ook veel op de verschillende locaties van Pluryn-Intermetzo werkzaam zijn.

Arbeidsvoorwaarden

  • Pluryn biedt je de mogelijkheid om te werken in een vooruitstrevende en betrokken organisatie op een interessant werkterrein;
  • We besteden veel aandacht aan het trainen en begeleiden van onze teams en aan de persoonlijke ontwikkeling van onze medewerkers;
  • De functie van subsidieadviseur/fondsenwerver is binnen de cao gehandicaptenzorg ingeschaald in functiegroep 50. Afhankelijk van opleiding en aantal jaren werkervaring ligt het salaris tussen € 2.285,- en € 3.416,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband van 36 uur;
  • Overige arbeidsvoorwaarden zijn onder andere een flexibel meerkeuzesysteem en een goede pensioenregeling, conform genoemde cao;
  • We bieden je een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar. Verlenging behoort tot de mogelijkheden, mits bedrijfseconomische redenen dit niet in de weg staan.

Meer weten?

Neem gerust contact met ons op!
  • Voor inhoudelijke vragen kun je contact opnemen met Marcel van Schaik, manager 3e geldstromen Pluryn, via 06-51790671 of mschaik@pluryn.nl.
  • Andere vragen? Stuur een WhatsApp of bel naar Maaike Poelen, recruiter, via 06-13053567.
Direct solliciteren kan natuurlijk ook!
Wij ontvangen je sollicitatie graag voor 27 september 2018.
In jouw motivatiebrief willen wij graag lezen waarom je kiest voor deze functie. We zien je sollicitatie graag tegemoet. We steven er naar om jou binnen 2 weken na je sollicitatie te kunnen informeren over de voortgang van de procedure.

De vacature wordt gelijktijdig intern en extern verspreid, interne kandidaten genieten de voorkeur.

De eerste sollicitatiegesprekken staan gepland op woensdagochtend 3 oktober.
 
►Vacature ingevuld? Laat het ons weten via info@thefundraiser.nl, dan nemen we je nieuwe collega op in onze rubriek Movers.