Organisatie: NSGK (Nederlandse Stichting voor het Gehandicapte Kind)
Aantal uren: 24-32 uur
Locatie: Amsterdam
Vervaldatum: 13 september
NSGK (Nederlandse Stichting voor het Gehandicapte Kind) is al 68 jaar hét goede doel voor kinderen en jongeren met een handicap in Nederland. Jaarlijks maken we honderden projecten mogelijk die deze kinderen en jongeren helpen om te kunnen spelen, sporten, leren, op vakantie gaan, wonen en werken, samen met hun niet-gehandicapte leeftijdgenoten. Dit kunnen we doen dankzij de steun van donateurs en vrijwilligers. Ons ideaal: een samenleving waarin mensen met en zonder handicap vanzelfsprekend samen leven.
NSGK heeft de ambitie om te groeien. Wil jij werken aan de groei van onze achterban en het versterken van ons merk? NSGK zoekt per 1 oktober een ambitieuze en initiatiefrijke Online Marketeer (24-32 uur per week).
Taken
- Jij draagt de verantwoordelijkheid voor onze online kanalen (website, social media, nieuwsbrieven), zowel op strategisch als uitvoerend niveau.
- We hebben de ambitie om te groeien in fondsenwerving en naamsbekendheid. Jij kunt ons daarin versterken door samen met de fondsenwervers en communicatiemedewerkers mooie online campagnes op te zetten.
- Je weet onze boodschap effectief door te vertalen naar online middelen en jij weet hoe je onze content op een vernieuwende manier inzet om onze achterban en donateurs nog meer te betrekken bij NSGK.
- Omdat jij volledig op de hoogte bent van de laatste ontwikkelingen in online media kun je ons op een heldere en enthousiaste wijze van goede (interne) adviezen voorzien.
- Je functioneert binnen een team met gedreven professionals: communicatiemedewerkers, fondsenwervers en inhoudelijke projectadviseurs.
Functie-eisen en profiel
Jij bent een enthousiaste professional - met of zonder handicap - die:
- volledig op de hoogte is van ontwikkelingen en trends op het gebied van online marketing;
- ruime ervaring heeft op het gebied van online marketing en bij voorkeur ervaring met online fondswerving in de goededoelenbranche;
- zeer ervaren is op gebied van SEO, SEA en social media;
- gedegen pro-actief advies uitbrengt en keuzes analytisch onderbouwt vanuit (AB-test) resul-taten.
- ruime ervaring heeft met e-mailmarketing en bij voorkeur heeft gewerkt met Clang;
- veel kennis heeft op het gebied van conversie optimalisatie, leadwerving en customer journeys;
- gewend is hierbij om met targets te werken;
- intrinsiek gemotiveerd is voor de doelen van NSGK;
- zowel hands-on als strategisch kan werken, dus kansen kan zien en kan pakken!
Ons aanbod
- een marktconform salaris;
- werken voor een prachtige maatschappelijke organisatie;
- gezellig kantoor op een mooie centrale plek in Amsterdam;
- een opleidingsbudget;
- lekkere koffie en vers fruit.
Informeren en solliciteren
Wil je meer informatie? Neem dan contact op met Henk-Willem Laan, directeur-bestuurder of Silvia Muije, communicatiemedewerker, via ons algemene nummer 020 - 6791200.
Wil je reageren?
Stuur je originele motivatie en CV uiterlijk 13 september naar: werken@nsgk.nl. De eerste gesprekken willen we op 18 september houden en de tweede ronde in de week van 24 september. Laat ons even weten of dat voor jou mogelijk is.
►Vacature ingevuld? Laat het ons weten via info@thefundraiser.nl, dan nemen we je nieuwe collega op in onze rubriek Movers.