Medewerker Jeugd & Familie Marketing bij Het Nationale Theater

Medewerker Jeugd & Familie Marketing bij Het Nationale Theater
Medewerker Jeugd & Familie Marketing bij Het Nationale Theater
19 september 2018
Nieuws | | Vacatures

Functie: Medewerker Jeugd & Familie Marketing
Organisatie: Het Nationale Theater
Aantal uren: 38 uur 
Locatie: Den Haag 
Vervaldatum: 28 september
 
Het Nationale Theater (HNT) is het grootste reizende toneelgezelschap van Nederland met meerdere eigen theaters in Den Haag; Koninklijke Schouwburg, Theater aan het Spui, Zaal3 en de HNT Studio’s.
De producties van Het Nationale Theater en de jeugd- en jongerenproducties van NTJong zijn spraak- en smaakmakend en zitten dicht op de huid van actuele ontwikkelingen in de samenleving.
Het Nationale Theater is hét gemeenschapshuis van Den Haag voor jong en oud. Een laagdrempelige plek voor kunstbeleving, debat en ontmoeting; in de verschillende theaters maar ook op scholen, in de wijken en op speelplekken in het land.
Via Het Nationale Theater maken kinderen, jongeren en volwassenen kennis met theater, ook voor wie dat niet vanzelfsprekend is. Door voorstellingen te bezoeken, erover te praten en zelf de vloer op te gaan. Jonge acteurs en makers krijgen de ruimte om te experimenteren.
Het Nationale Theater zoekt een

Medewerker Jeugd & Familie Marketing

(38 uur per week)

Op de afdeling marketing ben je onderdeel van een team dat zich bezighouden met alle jeugd- en familie voorstellingen. Daarnaast ondersteun je de marketing van onze eigen NTjong producties voor deze doelgroep. Het bereiken van publiek voor jeugd- en familievoorstellingen heeft jouw volledige aandacht.

Jij:
·      Houdt van (jeugd)theater en van een jeugd & familie doelgroep
·      Hebt al minimaal 3 jaar ervaring in marketing in de culturele sector
·      Hebt een zwak voor social media en bent goed in content genereren
·      Voelt je zelf betrokken bij een jonge doelgroep
·      Kan foutloos en wervend schrijven voor deze doelgroep
·      Bent resultaatgericht en voelt je gemotiveerd om veel publiek te bereiken
·      Bent communicatief en gedreven in de uitvoering van je taken
·      Bent assertief en kunt goed samenwerken in een dynamische organisatie
·      Woont in (de buurt van) Den Haag

Je taken:
·      Bedenken en uitvoeren van ludieke en vernieuwende marketingcampagnes
·      Jeugd & familievoorstellingen bij Het Nationale Theater onder de aandacht brengen
·      Marketing voeren voor ons eigen jeugdtheaterfestival Lentekriebels
·      Opvallende content produceren en publiceren voor social media
·      Maken van nieuwsbrieven voor jeugd- en familievoorstellingen
·      Onderhouden van de website

Wij bieden jou:
·      Een bruisende werkplek, met leuke collega’s in een inspirerende theateromgeving
·      Een mogelijkheid om je volledig in de theaterwereld verder te ontwikkelen
·      Een creatieve en leerzame functie in een vernieuwde organisatie
·      Salaris in schaal 5 conform cao Toneel en Dans

Geïnteresseerd?
Mail dan je cv en motivatie voor 28 september 2018 naar vacatures@hnt.nl? Meer informatie over de functie kan je opvragen bij de marketing, bij Margot Gerené 088 356 52 60.

Wij streven naar een medewerkersbestand die de diversiteit van de maatschappij weerspiegeld en hanteren De Code culturele diversiteit. Mede daarom nodigen wij sollicitanten met een bi-culturele achtergrond van harte uit op deze vacature te solliciteren.
 
►Vacature ingevuld? Laat het ons weten via info@thefundraiser.nl, dan nemen we je nieuwe collega op in onze rubriek Movers.