Functie: Loyalty Marketeer
Organisatie: CARE Nederland
Aantal uren: fulltime
Locatie: Den Haag
Vervaldatum: 1 mei
Ben jij 100% toegewijd aan het behouden & het uitbreiden van supportersbestand? Ben jij de relatiemanager waar de donateurservaring centraal staat? Dan zoeken we jou!
Waarom CARE Nederland?
CARE zet zich al meer dan 70 jaar met hart en ziel in om levens te redden en een toekomst te bieden aan mensen in nood, oorlog en armoede. Als internationale humanitaire organisatie werken we in 's werelds moeilijkste conflict- en rampgebieden, zoals Syrië, Jemen en Somalië. Wij zijn als CARE Nederland onderdeel van CARE International. CARE Internationaal werkt in 90 landen.
Verantwoordelijkheden
Wat ga je doen in de functie?
• Je bent verantwoordelijk voor het verhogen van loyalty behoud door het creëren, uitvoeren en optimaliseren van (marketing) campagnes/loyaliteitsprogramma's via verschillende kanalen. Je geeft input voor campagnes die binnen de organisatie worden ontwikkeld.
• Dit alles lukt natuurlijk nooit zonder een gedegen opbouw van lange termijn relaties met donateurs en externe partijen die CARE hierbij helpen.
• Jouw doel is om de tevredenheid onder donateurs te vergroten, de betrokkenheid bij de missie van CARE uit te bouwen, en het vertrouwen in de impact die wij maken te laten groeien. Dit doe je door o.a. inspirerende loyaliteitsprogramma's (supporters journeys) in te richten waar de donateurservaring centraal staat.
• Je draagt verantwoordelijkheid voor het budget en anticipeert op voorspelde trends uit data analyses.
• Je onderzoekt en onderhoudt samenwerkingen met externe bureaus om onze ambities op het gebied van loyaliteit te realiseren en impact te verhogen.
• Je zoekt continue naar nieuwe manieren en tools om waarde te creëren.
Functie-vereisten
Jij hebt:
• HBO/WO werk- en denkniveau.
• Meerdere jaren ervaring met (klant)loyaliteit binnen de commerciële markt of een goed doel.
• Natuurlijke overtuigingskracht en je bent een teamplayer
• Gevoel voor nieuwe trends in fondsenwerving, loyaliteit en klantbehoud.
• Kennis van de markt en ervaring met data gedreven marketing/ data analyses.
• Een proactieve houding waarmee je inzichten en ideeën snel kunt omzetten in actie.
• Uitstekende communicatieve vaardigheden en een zelfstandige en stressbestendige werkhouding.
Wij bieden
Wat biedt CARE Nederland?
• Een afwisselende functie in Den Haag waarbij eigen initiatief wordt gestimuleerd.
• Tijdelijke aanstelling van één jaar met uitzicht op verlengen en eventueel een vast dienstverband.
• Een bruto maandsalaris gebaseerd op BBRA schaal 10 (inschaling afhankelijk van relevante werkervaring): EUR 2.696,57 - EUR 4.334,24.
Solliciteren?
Ben je geïnteresseerd in deze functie en voldoe je aan het gezochte profiel, dan kun je via deze link je sollicitatie versturen vóór 1 mei 2018.
Voor meer informatie, neem contact op met Reinier Spruit, Hoofd Fondsenwerving & Communicatie: 070-3105955.
• EU werkvergunning is een vereiste voor deze positie.
• Zolang de vacature nog zichtbaar is blijft reageren mogelijk.
• Voor meer informatie over CARE Nederland kun je onze website bezoeken: www.carenederland.org
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
►Vacature ingevuld? Laat het ons weten via info@thefundraiser.nl, dan nemen we je nieuwe collega op in onze rubriek Movers.
Vacatures