Indira Balgobind (43) start op 1 oktober als Brandmanager bij Pink Ribbon. Zij volgt Nicolette Salden op, die Hoofd Communicatie is geworden bij Metakids. Balgobind was hiervoor werkzaam bij KWF Kankerbestrijding in de rol van campagnecoördinator.
Pink Ribbon is sinds oktober 2016 onderdeel van KWF Kankerbestrijding. Balgobind: ‘Ik hield me in mijn vorige rol al bezig met de campagne voor de borstkankermaand voor Pink Ribbon. Daarnaast was ik onder andere verantwoordelijk voor de jaarlijkse live-televisieshow van KWF op NPO1.’
Nog steeds krijgt 1 op de 7 vrouwen borstkanker in Nederland. Ook de nieuwe Brandmanager van Pink Ribbon heeft de ziekte van dichtbij meegemaakt. Haar moeder overleed aan de gevolgen van borstkanker. ‘Ik heb met eigen ogen gezien wat de impact van borstkanker is, mijn moeder heeft het helaas niet gered, dus ik weet hoe noodzakelijk het werk van Pink Ribbon en borstkankeronderzoek is.’
Borstkankermaand
Indira start 1 oktober met haar nieuwe functie. Dat is - niet geheel toevallig - ook de start van de borstkankermaand. Een maand waarin Pink Ribbon aandacht vraagt voor borstkanker en zoveel mogelijk donaties werft voor borstkankeronderzoek. Balgobind: ‘De grootste uitdaging is zoveel mogelijk mensen te bereiken met deze boodschap en natuurlijk zoveel mogelijk Pink Ribbon armbanden te verkopen voor borstkankeronderzoek. Koop jij er ook één? Kijk op www.pinkribbon.nl.’
►Heb je onlangs ook een nieuwe functie gekregen, mail dan je informatie met foto naar info@dedikkeblauwe.nl.
Personalia