FM-abonnees krijgen een korting van €50,- bij deelname aan de tweede bijeenkomst van het Sponsorhuis. Zij betalen €100,- i.p.v. €150 voor deelname aan het mini-seminar over “De marketing van het goed doen” dat op 28 juni plaatsvindt in het ING-house in Amsterdam.
Bedrijven worstelen met de vraag of, en zo ja op welke manier, ze moeten communiceren over hun maatschappelijke betrokkenheid. Want hoe zal de consument reageren op bedrijven die publiekelijk laten zien dat ze maatschappelijk betrokken zijn? In hoeverre mag je geld genereren voor een goed doel en er zelf ook beter van worden? Hoe groot is het afbreukrisico eigenlijk om daarover te communiceren? Of stelt de consument het juist op prijs dat bedrijven hun maatschappelijke sponsorships vermarkten?
Sprekers zijn onder anderen: prof.dr Johan Wempe, tot voor kort directeur MVO Nederland; Joep Verboeket, Manager Sustainable Development bij ING; Mark van Pappelendam, General Manager Noord Europe Nike; en Luke Disney, Communications Manager bij TNT.
De middag wordt afgesloten met een paneldiscussie onder leiding van 15, hoofdredacteur Sponsor Magazine.
Het Sponsorhuis, een initiatief van Lenthe Publishers, is een nieuw netwerk voor sponsorprofessionals: een kennisplatform op het gebied van Sponsoring en Merkbeleving voor adverteerders, adviseurs, wetenschappers en rechthebbenden.
Voor meer informatie over mini-seminar en inschrijving: mail naar henriette.dewaal@lenthe.nl