Sprekers
De Noor Thomas Moen was de afgelopen jaren CMO van United Influencers, de grootste social media influencer agency van Scandinavië. Tegenwoordig runt hij zijn eigen digital school of marketing, Jab Jab Academy. Thomas deelt zijn inzichten over alle zakelijke mogelijkheden die Facebook in 2018 biedt.
Sedge Beswick is CEO van SEEN Connects, een marketingbureau dat klanten als Red Bull, Nike en Superdry helpt met hun influencer- en social marketingstrategie. Ze is auteur van het boek 'Make Instagram your business' en vertelt over Instagram- en influencer marketing.
David Arnoux is medeoprichter van Growth Tribe, Europa’s eerste Growth Hacking Academy. Dit bedrijf geeft met praktische workshop les in technische groeivaardigheden. David laat zien hoe hij Growth Hacking toepast op social media.
De rest van het programma wordt komende weken definitief ingevuld. In drie breakout-rondes kun je sessies verwachten over advertising via Facebook en Instagram, webcare, social video, contentmarketing, VR en chatbots.
Aanmelden
De eerste 100 kaarten zijn beschikbaar met een Super Early Bird korting van 150 euro op de toegangsprijs. Daarnaast is er groepskorting als je met één of meerdere collega’s komt. Klik hier om je aan te melden.