Inhoud
Tijdens deze break-out sessie zullen de gespreksleiders ingaan op de volgende vragen: hoe gaan Corporate Foundations om met interne en externe communicatie en hoe kunnen we elkaar daarin inspireren? Hoe zorg je dat het hele bedrijf weet van je bestaan? Hoe creëer je een eigen geluid, maar voorkom je ‘borstklopperij’?
Een uitdaging voor veel corporate foundations is hoe je collega’s maatschappelijk betrokken kunt maken. Dat heeft alles te maken met communicatie.
Ronald Smit en Natasja van Mil geven een inkijkje in de wereld van de communicatie van twee grote internationale organisaties en nemen je mee in de dagelijks bewaking van de juiste balans. Tijdens deze sessie delen zij niet alleen de succesnummers, maar vertellen zij ook over hun grootste misstappen. Must hear voor iedereen met een communicatieve uitdaging!
.
Natasja van Mil (L) van de Rabo Foundation en Ronald Smit (R) van Vattenfall Foundation.
Meld je hier aan voor Corporate Power 2021.
Lees hier meer over het programma.
Lees ook: ‘Gerda Havertong: Corporate Power brengt passie en kunde’